Методична робота

Критерії оцінювання письмової роботи (твір) учасника:


Сталий номер
Обсяг письмо-вого твору
Повнота розкриття змісту, ідейна спрямованість, художньо-естетичне враження


2
2-6

Зовнішній вигляд і структура твору
Лексична насиченість
Рівень
розвитку
граматичних
навичок (орф., морф., синт.)
0-2
2-8
2-10
орф. 0-3
морф.0-4
синт.0-3




Заохочу-
вальний бал
Загальна
сума балів
0-2
6-30


Схема оцінювання відповідей учасників (усне мовлення):

Сталий номер
Зміст висловлювань

Повнота розкриття теми, комунікатив-на спрямо-
ваність
Інформацій-
на значимість
повідомлень.   Інтелект співрозмов-
ника
Вимова (звуки, інтонація)



1-5
1-3
1 -4

Мовна і мовленнєва компетенція
Темп мовлення
(природній,
уповільне-
ний)
Лексич-
ний
запас, функціо-нальна
адекват-
ність
Рівень
роз-
витку
грама-
тичних
нави-
чок
Заохо-
чуваль-ний бал
Загальна
кіль-
кі
сть
балів
0-2
1-8
1 -6
0-2
5-30



Визначення рівня мовленнєвої компетенції: усна мова
Загальна кількість балів - 30.
         Учасник після 1-хвилинної підготовки має висловитись відповідно до запропонованої ситуації. Комунікативне завдання вважається розв'язаним у разі змістової та функціональної відповідності висловлювання та ситуації, адекватності використання мовленнєвих зразків, а також нормативності мовлення учасника.
         Після завершення монологічного висловлення учень бере участь у співбесіді з членами журі, обсяг якої орієнтовно 6 реплік (по 3 з боку журі та учасника олімпіади). Відповіді членів журі на запитання учасника не повинні бути формальними, вони мають носити природній характер і бути пов'язані з контекстом спілкування.
         Монологічне повідомлення повинне відповідати ситуації, бути повним, послідовним, комунікативно спрямованим (містити особистісні оціночні фрази, власне ставлення до об'єкту висловлювання), лексично насиченим, правильно фонетично та граматично оформленим.
         Відповіді учнів мають бути повними, вичерпними і конкретними, лексично насиченими.
         Обсяг відповіді може бути різним, але відповідь повинна свідчити про те, що учень правильно розуміє запитання чи спонукання, з першого подання адекватно на них реагує.
         Користування словниками під час підготовки і відповіді не дозволяється.
Журі має право зупинити учня, якщо ситуація вже достатньо розкрита. Питання до членів журі повинні бути чіткими та лаконічними, але не спонукати журі до монологічних роздумів. Тур організовується таким чином, щоб кожне з ситуаційних висловлювань вислуховувалось сталим складом членів журі.
    Порядок  співбесіди  учнів з  членами журі визначається  жеребкуванням, яке організує оргкомітет. У співбесіді учасники називають свій сталий номер. Зміст запитань   з боку журі   та  відповідей учнів  не повинен виявляти особу учасника олімпіади (школа, місто, район, учитель, батьки).
        
Коментар до критеріїв оцінювання
Повнота розкриття теми, комунікативна спрямованість (від 1 до 5 балів): враховується відповідність повідомлення до зазначеної теми, логічність і послідовність при розкритті теми і висловленні власної думки, архітектоніка; важливим фактором є також обсяг повідомлення, який рахується не за кількістю правильно сказаних речень, а за принципом: достатній, посередній, недостатній.
Інформаційна значимість повідомлення (від 1 до 3 балів): оцінюється інтелект учня, його уміння використати країнознавчий матеріал, свої знання з інших дисциплін, особливо з літератури, історії, географії, наук природничого циклу, на підтримку власних міркувань або для підсилення естетичного рівня викладу.

Вимова (від 1 до 4 балів): оцінюється за загальним враженням "звучання" учня в плані наближеності до носіїв мови; враховується рівень вимови важких звуків, дотримання довготи голосних, а також інтонаційне оформлення. Не враховуються варіантні та діалектні відхилення від нормативної вимови, якщо не впливають на комунікативний аспект мовлення.
Темп мовлення (від 0 до 2 балів): враховується природність темпу мовлення для даного конкретного учня. Оцінка знижується, якщо темп уповільнений, що може бути викликано ваганням у підборі слів тощо.
Лексичний запас (від 1 до 8 балів): враховується лексична насиченість, різноманітність вжитих структур, кліше, виразів, ідіом, точність епітетів, порівнянь тощо.
Сформованість граматичних навичок (від 1 до 6 балів): враховується дотримання правил порядку слів у реченні, вживання інверсії, правильність утворення та адекватність вживання граматичних форм, різноманітність вживаних граматичних структур. Бали знімаються з урахуванням того, як порушення норм граматичного вжитку впливає на акт комунікації.
Заохочувальний бал (від 0 до 2): додається вибірково за ті заслуги, які не підпадають під вищезазначені критерії, а саме: за емоційність, експресивність та ініціативність, почуття гумору, оптимізм, якщо все це сприяє реалізації рівнів сформованості мовної і мовленнєвої компетенції учасника.








НАУКОВО - МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМНА ТЕМА ЗАКЛАДУ

"Формування конкурентноспроможної особистості шляхом використання інноваційних технологій в умовах компетентісно зорієнтованої освіти"

Інформація про проведення засідання методичної ради школи

          Відповідно до річного плану роботи 25 листопада 2013 року в школі відбулося засідання методичної ради з теми «Інноваційні технології як основа формування конкурентоспроможної особистості», яке провела голова методичної ради А.В.Гончарук. На засіданні були присутні члени методичної ради В.М.Щерба, Т.П.Прит, В.А.Григорчук, С.М.Стрілець, Ю.П.Михайлицький, О.А.Щерба. Члени МР заслухали доповідь ««Інноваційні технології як основа формування конкурентоспроможної особистості» і взяли активну участь в її обговоренні.
           У своїх виступах вчителі висвітлили питання «Інноваційні технології навчання в сучасній школі» «Використання інноваційних технологій у виховній роботі закладу». Члени методичної взяли участь у «круглому столі» «Інноваційні технології в роботі сучасного вчителя». Досвідом використання інновацій поділилися вчитель-методист Прит Т.П., яка з успіхом застосовує на уроках математики ситуацію створення успіху, особистісно зорієнтовану методику, нестандартні та інтегровані уроки. Про переваги проектної технології переконливо розповів вчитель трудового навчання, старший вчитель Ю.П.Михайлицький.

             На думку С.М. Стрілець, особливо ефективними для розвитку пізнавальної активності на уроках англійської мови є інтерактивні технології навчання. Наприкінці засідання члени методичної ради виконали інтерактивну вправу «Створення діаманта пріоритетів творчого вчителя, готового до впровадження інновацій в навчально-виховний процес школи». Члени методичної ради зійшлися на тому, що використання інновацій у навчанні - шлях до підвищення якості освіти.

                               

 

                               
                    

                                     

Немає коментарів:

Дописати коментар